AAMUJOOGA JA AAMUPUURO/Hillevi

 Koulutetun joogaopettajan opastuksessa aloitetaan aamu pehmeästi ja lempeästi joogaamalla tatamilla. Ota mukaasi mukavat ja joustavat vaatteet, kenkiä ei tarvita. Mukaan voit tulla milloin vain eikä aikaisempaa kokemusta tarvita. AamuJoogan jälkeen nautimme yhdessäpitkään haudutettua AamuPuuroa  keittiössämme. Tervetuloa mukaan, miehet ja naiset!

 

AAMUTREENI/ Tiina, Anssi

 Aloitetaan aamu mukavasti AamuTreenillä!

Tunnin kesto 45 min. Tunti sisältää avaavia liikkeitä, tasapainoharjoituksia ja lihaskuntoliikkeitä

sekä lyhyet palauttelut.

 

BAILATINO ®/Seija

 Koreografinen tanssitunti. (Ilman paria)

Tunnin aikana tanssimme lattarimusiikin tahtiin nauttien oman vartalon liikkeistä.

Teemme lyhyitä koreografioita letkeän rennolla meiningillä ja pidämme hauskaa yhdessä ryhmän kanssa.

 

Tansseina mm. Samba, Salsa, Reggaeton, Bachata, Cha Cha ja Jive. Osallistuaksesi et tarvitse aikaisempaa tanssikokemusta, vain iloisen ja avoimen mielen. Tunneilla kunto ja tanssitaito kohoaa melkein huomaamatta!

 Ohjaajana koulutettu Bailatino ohjaaja Seija.

 

BIGMOVES /Krista

 Lihaskuntotunti, jossa pääset käyttämään koko harjoituksen ajan kehon suuria lihasryhmiä, toistojen, pitoja ja yhdistelmäliikkeiden avulla. Tunti sopii ihan kaikille eikä sisällä isoja hyppyjä.

 

CROSSTRAINING/Anssi, Tiina

 Crosstraining eli toiminnallinen treeni on uutuuksiamme. Tunnilla käytetään koko salin välineistöä ja tehdään liikkeitä kehon omalla painolla musiikin soidessa. Koulutettu ohjaaja osaa neuvoa liikkeille eri vaihtoehtoja tai suoritustasoja. Tunti sopii sekä jonkun aikaa treenanneille että haasteita kaipaaville. Tunnin aikana tulee toiminnallisensalin välineet ja niiden käyttö sekä liikesarjat tutuiksi. Mukaan norm. treenivaatteet, sisäliikuntakengät, hikipyyhe ja juomapullo.

 

FITBALL - jättipallojumppa /Tiina

 Fitball jättipallojumppa on perusjumppaa ison pallon päällä. Siinä tehdään niin lihaskuntoliikkeitä, tasapainoliikkeitä kuin venyttelytkin. Fitball haastaa keskivartalon ja on hauska väline lihaskunnon parantamiseen. Sopii ihan kaikille aloittelijoista edistyneisiin.

 

uutuus FOAMROLLER PUTKIRULLAUS/Tiina, Anssi

 FoamRoller eli Putkirullaus tehdään ohjatusti Eva FoamRollereilla. Putkirullaus vaikuttaa lihaksien lisäksi lihaskalvoihin, tuoden niihin happea ja ravintoaineita. Rulla on mahtava väline lihashuoltoon tai jopa ennen treeniä lämmittelyyn. Lisäohjeita saat tunnilta. Rullat käytössäsi myös omatoimisesti ennen tai jälkeen treenin salillamme. Pue päälle joustavat vaatteet.

 

HIIT - HYPPÄÄ JA LOIKKAA/ Anssi

 Hiit on 30 min tunti, jossa tehdään intervalliharjoituksia ja nostetaan useaan otteeseen sykettä! Tunti sisältää hyppyjä ja sopii jo jonkinaikaa treenanneille. Tule rohkeasti mukaan, nyt mennään ja vauhdilla!

 

KAHVAKUULA/Anssi

 Kahvakuulatunti sisältää tekniikanopastusta, kuulailua ja lyhyet palauttelut. Tunnille voit ottaa oman kuulan mukaan. Tunti sopii ihan kaikille! Kahvakuulatunti kehittää vartalonhallintaa, lihaskuntoa ja ennenkaikkea, se on mukavaa. Katso kalenterista onko Kahvakuulatunti ulkona vai sisällä!

 

KEPPIJUMPPA/Tiina, Anssi

 Keppijumppatunnilla lämmitellään, jumpataan ja venytellään keppien kanssa. Tunti sopii kaikille, myös palauttavana kovaa treenaaville. Tunnilla soi musiikki ja ohjaaja neuvoo liikkeitä, jotka ovat sekä avaavia että kehittävät liikkuvuutta. Tunnilla on myös lihaskunto-osioita. Kepit saat paikanpäältä, mukaan norm. treenivaatteet, sisäliikuntakengät ja vesipullo sekä hikipyyhe.

 

KUNTOCORE/Anssi

 KuntoCore on Tiinan Treenipalvelujen oma tunti. Tunnilla keskitytään kehon-painoharjoitteluun ja tehdään harjoitteita, jotka kehittävät liikkuvuutta, lihaskuntoa ja kehonhallintaa. Keskivartalo on tärkeässä roolissa tunnin aikana. Tunti sisältää alkulämmittelyt sekä erilaisia harjoitteita koko keholle, lopuksi lyhyet venyttelyt. Tunti sopii kaikille, liikkeille on olemassa monia eri vaihtoehtoja ja tasoja, joilla niitä suoritetaan. Näin kehonhallinta lisääntyy ja kehityt omassa tahdissasi. Tunnilla ollaan avojaloin tatamilla, joten pese jalkasi pukuhuoneissa ja tule tatamin reunalle sandaaleilla. Pue treenivaatteiksi pitkähihaista ja -lahkeista, tunnilla ollaan paljon tatamin pinnassa.

 

KUNTOJUMPPA/Tiina, Anssi, Krista

 Kuntojumppa soveltuu kaikille ja kaikenkuntoisille. Tunti ei sisällä hyppyjä. Teemme helpon alkulämmittelyn jälkeen lihaskuntoliikkeitä keskittyen yhteen tai kahteen lihasryhmään kerrallaan reippaan musiikin soidessa. Tunnille voi tulla milloin vain, ei tarvitse olla entistä kokemusta. Tunti sopii myös aloittelijoille. Halutessasi ota omat käsipainot mukaasi. Mukaan myös hikipyyhe sekä juomapullo. Salillamme treenataan sisäliikuntakengät jalassa.

 

KUNTONYRKKEILY/Tiina, Anssi

 Kuntonyrkkeilytunti sisältää alkulämmittelyt, tekniikkaosion, nyrkkeilyä, lihaskuntoliikkeitä ja venyttelyt. Kuntonyrkkeily sopii kaikille ja meidän viikkotunneille voi tulla, jos omaa perustekniikat. Jos ei, niin voi ilmoittautua Kuntonyrkkeilyn tekniikkakurssille.

 Kuntonyrkkeilyssä kehittyy sekä lihaskunto, liikkuvuus että kestävyyskunto. Jokaisella tunnilla opitaan ja kerrataan tekniikkaa ja jokainen kehittyy omassa tahdissa. Mukaan tarvitset norm. treenivaatteet, myös sisäliikuntakengät. Käsisiteet ja kuntonyrkkeilyhanskat voit lainata tunnin ajaksi salilta, toki omiakin voi käyttää. Ota mukaasi myös hikipyyhe ja iso vesipullo, sillä tunti on hikinen. Tunnin kesto 1 h 15 min.

 

KUNTONYRKKEILY TEKNIIKKATUNTI/Tiina, Anssi

 Tekniikkakurssi sisältää 4 kertaa, ilmoittaudu ennakkoon. Kurssin aikana opetellaan tekniikat: liikkuminen, suorat, koukut ja väistöt sekä yhdistelmät. Kurssin jälkeen voit osallistua viikkotunneille. Katso kurssiaikataulu sähköisestä kalenterista!

 

KUNTOPIIRI/Tiina, Anssi

 Kuntopiiritunti sisältää lyhyet alkulämmittelyt ja sen jälkeen joko kuntopiirirata tai kuntopiiriliikkeet patterina (3 liikettä, 3 kierrosta) suoritettuna. Liikkeet on perusliikkeitä ja ne tehdään joko kehonpainolla tai pienvälineitä apuna käyttäen. Tunti sopii ihan kaikille ja kaikenkuntoisille. Ohjaaja neuvoo tunnin alussa liikkeet ja antaa vaihtoehtoja niiden suorittamiselle. Reippaan musiikin tahdissa treenataan koko kehon lihakset läpi ja tunti päättyy lyhyisiin venyttelyihin.

 

KUNTONYRKKEILYN TEKNIIKKAKURSSI /Tiina, Anssi

Viikottaiselle Kuntonyrkkeilytunnille osallistumiselle edellytämme perustekniikoiden osaamista. Jos ne ei ole hallussa tai et ole koskaan kuntonyrkkeillyt, ilmoittaudu kurssille. Vuosikorttilaisille hintaan 50,00 e, muille 60,00 e. Katso aikataulu sähköisestä kalenterista.

 

POTKUNYRKKEILYKURSSI /Tiina, Anssi

Samalla tavalla kuin Kuntonyrkkeilyssä, jos perustekniikat kaipaavat hiomista tai olet lajin parissa ensimmäistä kertaa, tule Potkunyrkkeilykurssille, aikataulut löydät sähköisestä kalenterista. Hinta Vuosikorttilaisille 50,00 e ja muille 60,00 e.

 

LAVIS - LAVATANSSIJUMPPA/Kaisa

  LAVIS-lavatanssijumppa on uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, jota tanssitaan ilman paria. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, valssi, polkka, foxi, salsa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita. Lavatanssi on niin mukavaa, että et edes huomaa kuntoilevasi.

 LAVIS-lavatanssijumpan periaatteisiin kuuluu, että tanssiaskeleet ja koreografiat ovat niin helppoja, että mukaan pääsee tottumattomampikin tanssija. Tunnilla käydään monipuolisesti läpi eri lavatanssilajeja ja jokainen löytää tunnilta omat tähtihetkensä. Ohjaajana koulutettu Lavisohjaaja Kaisa.

 

Uutuus! MIESTEN KEHONHUOLTO/ Anssi

 Vain miehille tarkoitettu kehonhuoltotunti. Tunnilla venytellään, huolletaan lihaksia Putkirullilla ja lopuksi rentoudutaan. Pue päälle mukavat ja joustavat vaatteet.

 

PERHETREENI/Anssi

 Aikuinen liikkuu ja treenaa yhdessä 1-5 -vuotiaan lapsen kanssa. Tunti on liikunnallinen hetki, josta niin lapsi kuin aikuinen saa elämyksiä ja nauttii yhdessäolosta. Tunnilla voidaan käyttää erilaisia välineitä ja leikkiä/pelata yhdessä. Huom! Tatamilla ollaan paljain jaloin, joten pese jalat pukuhuoneen suihkussa ja kuivaa omaan pyyhkeeseen, tule tatamille sandaaleilla tai tossuilla (ei sukat jalassa). Tunnin kesto 45 min.

 

KUNTOPOTKUNYRKKEILY /Tiina, Anssi

 Potkunyrkkeily on uutuustuntimme! Kuntopotkunyrkkeily sisältää alkulämmittelyt, tekniikkaosioita, potkunyrkkeilyä, lihaskunto-osioita ja palauttelut. Ohjaajat ovat koulutettuja potkunyrkkeilyvalmentajia. Edellytämme viikkotunneille osallistujilta perustekniikoiden osaamista. Jos koet tarvetta, ilmoittaudu Potkunyrkkeilykurssillemme, aik!ataulut sähköisestä kalenterista

 

4POWER /Krista

 Vauhdikas ja tehokas tunti, jossa kehitetään sekä lihaskuntoa että kestävyyskuntoa. Reipas musiikki taustalla, kannustava ohjaaja, mukana pienvälineitä. Lopussa lyhyet palauttelut. Tässä tunnissa on poweria!

 

STRIPTEASE AEROBIC/Tiina

 Ainoana Suomessa, Treenipalvelujen oma tunti! Hikistä, hauskaa ja rohkeaa, ladies only!

 Striptease Aerobic on tanssillinen tunti, jossa helpot koreografiat. Tunti sisältää tansseja, vauhdikasta musiikkia ja muutamia lihaskuntoliikkeitä sekä palauttelut tunnin lopussa. Tunnilla annetaan musiikin viedä ja nautitaan liikkeistä. Tansseihin sisältyy hieman rohkeampia liikkeitä, kuten lattialla konttaamista, tuolitansseja tai pepun pyörittelyä, sillälailla pehmeästi. Tule mukaan ja anna rytmien viedä ja NAUTI! Mukaan norm. treenivaatteet, sisäliikuntakengät, hikipyyhe ja juomapullo. Tunti on tarkoitettu vain naisille. Striptease Aerobic sopii loistavasti esim. polttareiden ohjelmanumeroksi!

 

TATAMITREENIT/ Anssi

 TatamiTreenit ovat nimensämukaisesti tatamilla, joten pese jalkasi ennen tatamille tuloa, poista korut ja lävistykset sekä pue päälle pitkähihaista ja -lahkeista. TatamiTreeneissä tehdään paljon harjoitteita kehonpainolla ja parin kanssa. Tunti on saanut vaikutteita kamppailulajeista ja sopii jo jonkinaikaa treenanneille. Tule rohkeasti mukaan kokeilemaan jotain uutta!

 

TEHOTREENI/Anssi

 Puolen tunnin tehotreeni haastaa monipuolisesti koko kropan. Tunnilla keskitytään perusliikkeisiin, joten tunti sopii kaikille eikä sisällä hyppyjä tai vaikeita askelsarjoja. Tunnilla tehdään lihaskuntoliikkeitä kehonpainolla tai pienvälineitä apuna käyttäen.

 

TEMPPUTREENI/Anssi

 5-10 -vuotias lapsi saa ohjausta treeniin, jossa kehitetään nopeutta, tasapainoa, liikkuvuutta, lihaskuntoa ja pidetään hauskaa! Tunnilla voidaan käyttää erilaisia välineitä ja leikkiä/pelata yhdessä. Huom! Tatamilla ollaan paljain jaloin, joten opasta lapsesi pesemään jalat pukuhuoneen suihkussa ja kuivaamaan omaan pyyhkeeseen, tatamille tullaan sandaaleilla tai tossuilla (ei sukat jalassa).

 

TURBOTREENIT/ Anssi

 Nyt haastetaan koko kroppa tiukkaan treeniin!

 Turbotreenit on pienryhmä, jossa treenataan 1,5 h ohjaajan kovassa kannustuksessa. Tunnilla koko sali ja välineistö käytössä ja harjoitteita tehdään myös paljon kehon omalla painolla musiikin soidessa. Mukaan norm. treenivaatteet, sisäliikuntakengät, hikipyyhe ja ISO juomapullo. Tunti soveltuu jo jonkin aikaa treenanneille. Tule ja haasta itsesi, nyt rikotaan mukavuusrajoja!

 

VARTINVATSAT/Anssi

 Vatsalihasten oma vartinmittainen treeni.

 

VENYTTELY /RENTOUTUS/Tiina, Anssi

 Venyttely ja rentoutustunnilla huolletaan lihaksia venytellen rauhallisen musiikin soidessa. Pitkien venyttelyjen jälkeen loppurentoutus. Tulethan tunnille hieman lämmitelleenä. Tunnilla ollaan mukavasti pehmeällä tatamilla, joten mattoja ei tarvita. Päälle mukavat ja joustavat vaatteet, pään aluseksi hikipyyhe. Muistathan venytellä lihakset ainakin kerran viikossa oikein kunnolla. Näin ehkäiset jumiutumiset ja treenitkin kulkee paremmin.

 

VILLASUKKAJUMPPA/Tiina

 Lihaskuntotunti villasukkien kanssa. Sukat laitetaan jalkojen tai käsien alle ja tehdään lihaskuntoliikkeitä kehon omaa painoa apuna käyttäen. Taustalla soi musiikki ja jokainen voi soveltaa liikkeet oman kuntotason mukaan. Ota omat villasukat mukaan!

Kyllikinkatu 4, 74100 Iisalmi

0500 747 898 / Tiina

044 352 8321 / Anssi

tiina@treenipalvelut.fi

anssi@treenipalvelut.fi

Y-tunnus: 2617630-3